Algemene Voorwaarden

Geen juridisch taalgebruik, maar gewoon heldere, duidelijke taal!

Definities

Artikel 1.

We hebben in de tekst geprobeerd de voorwaarden zo simpel en helder mogelijk te houden. Het is dus niet nodig dat we je om de oren te slaan met allerlei moeilijke definities of onbegrijpelijk taalgebruik.

 

IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER

Artikel 2.

Wij zijn Online Gamecard Diensten B.V.

Wij zijn ook:
https://gamecardsdirect.nl
https://gamecardsdirect.be
https://gamecardsdirect.com
https://psncardsdirect.nl
https://psncardsdirect.be
https://ituneskaart.codes
https://googleplaygiftcardsdirect.nl
https://googleplaygiftcardsdirect.be
https://googleplaygiftcardsdirect.de

Je kunt ons bereiken op de volgende contactgegevens:
Bellen: +31(0)45 5491391
Mailen: info@onlinegamecarddiensten.nl

Kantooradres (wanneer je ons wilt schrijven):
Beersdalweg 93
6412 PE Heerlen
Nederland

Video’s: https://www.youtube.com/channel/UCqnviF85ns4gKG5QzikUItg
Vriend worden: https://www.facebook.com/gamecardsdirect.nl

We zijn 5 dagen per week telefonisch bereikbaar:
Maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur

Ja kan ons e-mailen, wij zullen altijd zo snel mogelijk antwoorden geven op jouw vragen, met een maximum antwoordtijd van 2 dagen.
Bestellen kan 24/7; we zijn per slot van rekening een webwinkel.
Langskomen is helaas niet mogelijk, wij hebben namelijk geen fysieke winkel.

Voor als je van lange nummers houdt:
Ons KvK-nummer: 55457223
Ons BTW-nummer: NL823621479B01

TOEPASSELIJKHEID

Artikel 3.

Wij doen ons best deze Algemene Voorwaarden onder jouw aandacht te brengen, er staat namelijk in wat wij voor jou doen en wat we van jou verwachten als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, anders zijn deze voorwaarden niet van toepassing.
Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product, óók dan gelden deze Algemene Voorwaarden.

HET AANBOD

Artikel 4.

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Beloofd! Staat er een foutje op onze productpagina, dan mag je ons daar aan houden. Behalve wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.

DE OVEREENKOMST

Artikel 5.

Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving, gebouwd en onderhouden door de specialisten van Juice B.V.
Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.
Inwisselinstructies en andere informatie over het product kan je vinden op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.

HERROEPINGSRECHT

Artikel 6.

Heb je de code nog niet gezien, dan mag je deze binnen 30 dagen retourneren, je ontvangt je betaling dan uiterlijk binnen 3 werkdagen terug. "Daarom" accepteren we ook als reden.

VERPLICHTINGEN TIJDENS BEDENKTIJD

Artikel 7.

Tijdens de 30 dagen bedenktijd mag je de mail met de code niet openen, anders vervalt het recht op retour.

VERPLICHTINGEN VAN ONLINE GAMECARD DIENSTEN BV BIJ HERROEPING

Artikel 8.

Zodra jij binnen 30 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij het volgende:
We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging, en zullen de door jou aangeschafte code deactiveren of deze opnieuw verkopen. Na succesvolle verkoop ontvang je je betaling binnen 3 dagen terug.

UITSLUITING HERROEPINGSRECHT

Artikel 9.

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen: • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen. • Credit pre-paid kaarten zoals PaySafe, CASHlib en Neosurf.

DE PRIJS

Artikel 10.

Zie artikel 4.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Doordat wij je bestelling digitaal verzenden is de verzending altijd gratis.

CONFORMITEIT EN GARANTIE

Artikel 11.

Zie artikel 4.
Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

LEVERING EN UITVOERING

Artikel 12.

Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug.

BETALING

Artikel 13.

Bij aankoop van een product dient het bedrag altijd vooruit te worden betaald, je ontvangt vervolgens je bestelling per e-mail. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

KLACHTENREGELING

Artikel 14.

Heb je een klacht? Vervelend.
We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor. Als je een klacht hebt, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen. Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

GESCHILLEN

Artikel 15.

Komen we er echt niet uit? Dan kan je besluiten de zaak binnen twaalf maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel/ Als je hiervoor kiest, vinden wij dat oprecht jammer, maar we respecteren je keuze.

AANVULLENDE OF AFWIJKENDE BEPALINGEN

Artikel 16.

Dit waren onze Algemene Voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.