Helpdesk

Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Verzendkosten

  • Al onze producten worden direct na betaling per e-mail verzonden, hierdoor hoeven wij geen verzendkosten in rekening te brengen.

Klachtenprocedure

 Heb je een klacht of opmerking over je aankoop, ga dan alsvolgt te werk:

  • Beantwoord de e-mail met de bestelling die je van ons hebt ontvangen en geef aan wat het probleem is.
  • Wij zullen uw e-mail binnen 24 uur beantwoorden, meestal zelfs binnen 12 uur.
  • Heb je een code ontvangen die niet werkt, dan ontvang je na controle van de code een vervangende code of het aankoopbedrag terug op je rekening.

Betaalmogelijkheden

  •  Wij accepteren alleen de allerveiligste betaalmethoden zoals i-DEAL, bankoverschrijving, Mistercash en Giropay.

Retourmogelijkheden

  •  Heb je per ongeluk de verkeerde code gekocht dan doen wij niet moeilijk, je ontvangt binnen 24 uur een vervangende code of je aankoopbedrag retour.